매스드랍에서 온 메일.....

by 엘리/660당 posted Dec 05, 2017
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지난 8월 20일경에 매스드랍에서 구매한 물품이 있는데.. 

여태 감감무소식이다가..

오늘 오전에 메일이 왔습니다. 

" It has been brought to our attention that the item you ordered has been backordered by the vendor, and we do not know when more inventory will become available. We value your time, so rather than keep you waiting, we had to cancel your order and issue a full refund to your original payment method. You can expect to see the funds back in your account within the next 2-3 business days.

We sincerely apologize for this situation and as a token of our apologies, a $10.00 coupon has been added to your member account. This coupon will be applied to the next drop you join and will appear as a discount in the checkout page. It expires one year from today. Please note that the full amount must be used all at once and any remaining balances will not carry over. "


대략 해석하자면...공급업체에 물건이 없어서 당신을 더 기다리게 할순 없고 2,3일의 영업일 이내에 전액 환불하겠다. 

정말 미안해서 대신에 1년안에 쓸수있는 10불 쿠폰 줄테니.. 그걸로 퉁치자..

뭐 대충 이런 얘기인데..


물건이 갑자기 없다고 해외구매가 취소되는 경우는 또 처음이라..

이런 경우 매스드랍에서 카드 결제 취소가 되는건가요?

아님 다른 식으로 처리를 해주는 건지 궁금하네요..


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